Consiliul Judeţean Buzău şi serviciul propriu pentru Dezvoltarea şi Promovarea Turismului în Buzău au înscris Geoparcul UNESCO „Ţinutul Buzăului” în competiţia Destinaţia Anului, pentru ca, prin valorile sale naturale şi culturale,
să încerce să convingă şi să obţină cât mai multe voturi, iar la final să obţină, de ce nu, primul loc în preferinţele românilor ca atracţie turistică.
Conform datelor preluate de pe pagina oficială a organizatorului, înscrierile s-au făcut în perioada 31 ianuarie–15 martie, după care a avut loc un proces de jurizare, etapă în care Buzăul, prin trei locaţii – Hadar Chalet la categoria „Cazări epice boutique”, Conacul Grigorescu şi Cetăţuia Hotel&Restaurant la categoria „Experienţe gastronomice” -, la care se adaugă oferta turistică a Ţinutului Buzăului, la categoria „Tărâmuri cu tradiţie şi istorie”, a obţinut, pentru fiecare în parte, majoritatea voturilor din cele 100 exprimate, din partea specialiştilor pe domeniu
Iată care sunt categoriile de participare în competiţia naţională Destinaţia Anului: „Wellness”, „Atracţii cultural-educative”, „Staţiuni turistice”, „Tărâmuri cu tradiţie şi istorie”, „Cazări epice-boutique”, „Experienţe gastronomice”, „Oraşe care inspiră”, „Regiuni eco-turistice”, „Sat de poveste”, „Cazări epice-resorturi”, „Distracţie şi aventură”.
În paralel, Consiliul Judeţean Buzău, prin Serviciul pentru Dezvoltarea şi Promovarea Turismului, a lansat o nouă campanie de promovare a obiectivelor, locurilor, oamenilor, gastronomiei, tradiţiilor şi legendelor din judeţul Buzău. Iniţiativa, susţinută exclusiv de angajaţii Serviciului pentru Dezvoltarea şi Promovarea Turismului, constă în realizarea unor videoclipuri de promovare, cu o durată de maxim 90 de secunde, toate cuprinse în rubrica „La noi în Buzău”. Videoclipurile sunt lansate pe pagina de Facebook
Descoperă Buzăul şi pe pagina de Instagram cu aceeaşi denumire, conturile oficiale ale Consiliului Judeţean Buzău pentru promovare turistică.