Share

transbus1.jpgDupă şedinţa de ieri, 26.01.2021, scandalul subvenţiilor la serviciile de transport persoane efectuate de Trans Buss în afara municipiului Buzău a fost dus într-o zonă de acalmie. Chiar dacă soluţia finală ar urma să fie aflată abia la sfârşitul lui martie,

 aceasta însemnând intrarea Consiliului Judeţean Buzău în ADI şi, implicit, preluarea unui procent de 33% din plăţile subvenţiilor, la acest moment primarii au înţeles şi au aprobat o nouă schemă de plată, în primul rând la abonamente, dar au fost de acord şi cu scumpiri la biletele de călătorie.

Pentru plata abonamentelor, conducerea Trans Buss a pus la punct un sistem de opt zone concentrice, după cum urmează:

Zona 1-Municipiul Buzău;

Zona 2-Localităţile Mărăcineni, Vadu Paşii, Tăbărăşti, Gălbinaşi, Pogonele, Ţinteşti, Lipia;

Zona 3- Localităţile Săpoca, Stănceşti, Scurteşti, Bentu, Maxenu, Odaia Banului, Merei, Stâlpu, Verneşti, Ogrăzile;

Zona 4-Localităţile Dealul Viei, Cernăteşti, Nişcov;

Zona 5-Localităţile Smeeni, Gura Sărăţii, Izvoru Dulce, Zărneşti, Manasia, Ciobănoiaia, Grăjdana, Valea Sălciilor;

Zona 6-Localităţile Moisica, Albeşti, Aldeni, Fulga, Nenciuleşti, Sărata Monteoru, Izvor, Haleş;

Zona 7- Localităţile Udaţi, Călţuna, Pădureni, Tisău;

Zona 8-Localitatea Strezeni.