Share

Consiliul-Judetean-41(1).jpgÎn contextul evoluţiei epidemiei cu coronavirus COVID – 19, în regim de urgenţă, pentru accesul cetăţenilor în sediul administrativ al Consiliului Judeţean Buzău, se vor lua următoarele măsuri:

1. Amenajarea unui birou de comunicare direct cu beneficiarii de servicii ai CJ Buzău în holul Sălii Mari. În acest scop la nivelul acestui birou de lucru cu publicul, cu destinaţie specială, se va realiza schimbul/prelucrarea documentelor, respectiv purtarea discuţiilor. Acest spaţiu se va supune regulilor privind dezinfectarea prevăzute în recomandarea D.S.P.

Programul de lucru alocat acestuia va fi de maxim două ore pe zi în intervalul orar: 10.00 – 12.00;

2. Cetăţenilor care prezintă simptome de infecţie respiratorie (tuse, strănut, rinoree) li se va interzice accesul în incinta instituţiei. Comunicarea acestora cu reprezentanţii CJ Buzău se va realiza exclusiv prin intermediul poştei și poştei electronice;

3. În vederea eliminării riscurilor şi vulnerabilităţilor generate de epidemia cu coronavirus COVID-19, activităţile privind audienţele vor fi suspendate în perioada 10 – 31 martie 2020, urmând ca, după această perioadă să se ia noi decizii, în funcţie de evoluţia situaţiei. Activitatea de relaţii cu publicul se va desfăşura exclusiv prin poştă şi poşta electronică;

4.În concordanţă cu măsurile prezentate mai sus, activităţile cu publicul ce urmau a fi desfăşurate la Sala Mare a CJ Buzău se suspendă pe o perioadă nedeterminată.