Share

CONSILIU.jpgÎn cadrul ședinței extraordinare de marți, 4 aprilie, consilierii județeni s-au întrunit ca să aprobe forma actualizată a indicatorilor tehnico-economici ai proiectului de reabilitare a clădirii din spatele sediului CJ Buzău. În document se menționează că a fost nevoie de această actualizare,

 dat fiind că „în intervalul de timp scurs între data depunerii cererii de finanțare la Agenția Fondului pentru Mediu, respectiv data ultimei actualizări a indicatorilor tehnico-economici și data aprobării proiectului, respectiv a semnării contractului de finanțare, prețurile materialelor s-au majorat constant, lucru care a impus și actualizarea costurilor cu materialele. Astfel, costurile cu manopera s-au majorat cu aproximativ 613.698 lei, fără TVA, iar costurile cu materialele s-au majorat cu aproximativ 1.500.773,21 lei fără TVA”.

Consiliul Județean Buzău are planuri de extindere în viitorul apropiat, pentru ca instituția să își desfășoare activitatea într-un mod adecvat și adaptat la vremurile în care trăim. În acest sens, autoritatea județeană a achiziționat, în urmă cu ceva timp, imobilul cunoscut drept „garajele Partidului Comunist Român” înainte de Revoluție.Valoarea totală a investiției este de peste 13 milioane lei, bani proveniți printr-un program al Administrației pentru Fondul de Mediu.

„Este vorba despre clădirea din spate, care o să fie un nou sediu administrativ. Am reușit să găsim finanțare prin Fondul de Mediu. Este necesar să facem această clădire, pentru că avem mai multe instituții care își desfășoară activitatea în mai multe spații care nu sunt adecvate”, a spus Petre Emanoil Neagu, președintele Consiliului Județean.

Potrivit proiectului, clădirea va fi consolidată și reabilitată din punct de vedere energetic și va fi dotată cu mobilier nou. În premieră, pe lângă birouri și săli de ședință, noul sediu va avea și o cantină, împreună cu sală de mese. De asemenea, se va amenaja și o sală de ședințe cu dotări după ultimele standarde.